Retourneren

Voor particulieren:

Ben jij niet tevreden met jouw product of zoek je toch iets anders? Retourneren is gratis indien wij een verkeerd, of defect product hebben geleverd. Als dit het geval is ontvang je een verzendetiket voor PostNL van ons per mail. In alle overige gevallen zijn de kosten voor de verzending voor de klant. Deze kosten bedragen €5.95 inclusief btw.

Vul het onderstaande formulier volledig in voor een snelle afhandeling van jouw retour. Hiermee meld je de retourzending aan en enkel dan wordt de retourzending verwerkt. Het pakket kan vervolgens afgegeven worden bij een PostNL pakketpunt. Zodra het pakketje bij ons is binnengekomen ontvang je een bericht per mail over de afhandeling.

Voor zakelijke klanten:

Het herroepingsrecht zoals dat voor consumenten geldt, geldt uitdrukkelijk niet voor zakelijke klanten. Wij nemen zakelijke bestellingen alleen retour met een geldige reden en in overleg. Mochten er door onze leveranciers kosten in rekening gebracht worden voor het retourneren, dan zullen wij deze kosten in dit geval doorrekenen aan de zakelijke klant.

Waar moet je op letten?

  • Retourneren kan binnen 14 dagen vanaf de dag van aankoop
  • Indien mogelijk in de originele verpakking terugsturen (let op; beschadigde blisterverpakkingen worden niet geaccepteerd)
  • Verpak de goederen met zorg en voorkom beschadigingen
  • Wanneer je je geld teruggestort wilt hebben, dien je je rekeningnummer in te vullen
Meerdere artikelen scheiden met een komma.
Alleen invullen wanneer je hebt gekozen voor "geld terug storten".