Wij van VerlichtingNL hebben de service en duurzaam verantwoord ondernemen hoog in het vaandel staan. Wij weten als geen ander dat de producten die dagelijks bij onze klanten geleverd worden goed verpakt moeten worden omdat we uitzonderlijk breekbare producten vervoeren. Daarnaast houden we rekening met het milieu en gebruiken we uitsluitend duurzame verpakkingsmaterialen. Ook de transporteur is een belangrijk onderdeel van de logistieke afhandeling om de bestelling schadevrij op uw locatie te krijgen.
Hoe worden producten verpakt
Wanneer onze producten door de "order pickers" worden verzameld zullen we elk pakket handmatig en met extra zorg inpakken. Omdat verlichting in alle soorten en maten verkrijgbaar is hebben wij ook diverse manieren om de bestellingen in te pakken. Alle producten worden bij verzending verpakt met noppenfolie met daar om heen een stevige kartonnen doos. Tevens kan er gekozen worden voor een envelop wanneer het formaat en het gewicht dit toelaten. Dit zal geen invloed hebben op de verzendkosten. Door middel van de woorden "breekbaar/fragile" op de tape die om de doos heen zit zullen we ook naar de transporteur kenbaar maken dat het om breekbare producten gaat. De transporteur en de bezorgers zullen hierdoor voorzichter met het pakket omgaan. In het geval van schade door transport bespreken we graag een oplossing. Je mag hiervoor contact opnemen met de klantenservice.
Bezorgkosten in Nederland
Bij elke bestelling wordt € 5,95 incl BTW aan verzendkosten (binnen Nederland) berekend. Voor andere landen gelden andere tarieven. Klanten die boven de €100,00 euro bestellen (excl. BTW, excl. verzendkosten) hoeven geen verzendkosten te betalen. Heb je nog vragen over het transport van jouw product? Neem dan contact op met de klantenservice.
Bezorgkosten in Belgie
Wij leveren ook in België. De kosten bedragen €6,95 incl. BTW, per pakket. Ook hier geldt gratis verzending vanaf €100,- (excl. BTW, excl. verzendkosten) en de mogelijkheid om de producten per pallet te versturen.
Bezorgen buiten Europa
Wij leveren onze producten ook buiten Europa. De kosten hiervoor verschillen per land. Wanneer je graag wat wilt bestellen bij ons en het bezorgd wilt hebben buiten Europa, kan je het beste even contact met ons opnemen. Wij kunnen dan bekijken wat de kosten voor verzending zijn en kunnen dit handmatig aanmaken voor jou.
Status van je bestelling
Alle pakketten die vanuit het magazijn van VerlichtingNL verstuurd worden, worden vervoerd met PostNL. Dankzij deze samenwerking ben jij altijd op de hoogte van de status van jouw bestelling. Elke wijziging ontvang je per mail en daarnaast kun je middels een track-and-trace jouw pakketje traceren. Mocht een pakket rechtstreeks vanuit de leverancier verstuurd worden dan kun je de status ten alle tijden bij onze klantenservice opvragen. Tevens kun je bij sprake van een "manco" (spoorloos pakket) het beste contact opnemen met de klantenservice. ZIj kunnen jou binnen enkele minuten voorzien van een antwoord.
Je bestelling afhalen
Natuurlijk is het ook mogelijk om je bestelling af te halen. Dit kan bij een PostNL punt bij jouw in de buurt.
Tarieven verzending Europa
Land | Bedrag (incl. BTW) |
---|---|
Nederland | €5,95 |
België | €6,95 |
Denemarken | €16,95 |
Duitsland | €10,95 |
Estland | €29,95 |
Finland | €20,95 |
Frankrijk | €14,95 |
Verenigd Koninkrijk | €13,95 |
Hongarije | €22,95 |
Ierland | €20,95 |
Italië | €18,95 |
Letland | €27,95 |
Litouwen | €27,95 |
Luxemburg | €13,95 |
Oostenrijk | €18,95 |
Polen | €22,95 |
Portugal | €22,95 |
Roemenië | €25,95 |
Slovenië | €22,95 |
Slowakije | €22,95 |
Spanje | €22,95 |
Tsjechië | €22,95 |
Zweden | €22,95 |
Aanbieding op | 1e bezorgpoging | 2e bezorgpoging |
Ma 23 december | Di 24 december | Vr 27 december |
Di 24 december | Vr 27 december | Za 28 december |
Ma 30 december | Di 31 december | Do 2 januari |
Di 31 december | Do 2 januari | Vr 3 januari |